ایده های خلاقانه برای فروش بیشتر ملک

لیست سرفصل های این مقاله : 

خلاقیت یکی از مهم ترین اصولی است که هر انسان پویا و غیر منفعل باید در دستور کار قرار دهد. اگر چه انسان ها به خودی خود دارای ذهنی خلاق و ایده پرداز هستند اما نمی توان این موضوع را غریزی در نظر گرفت. شاید باور این موضوع سخت باشد که تفکر خلاقانه تنها نقطه متمایز کننده انسان از دیگر موجودات است. در این یادداشت مجله املاک داران علاوه بر راهکارهایی برای پرورش این ویژگی در ذهن شما از مزایای آن می نویسد.

خلاقیت در همه امور روزمره باعث صعود انسان به قله های تعالی می شود. مشخصا خلاقیت در اداره آژانس املاک این امکان را به شما می دهد که محیطی کاریزماتیک (جذاب) و در عین حال پویا داشته باشید. اهمیت این واژه در دنیای امروز بر کسی پوشیده نیست، دنیایی که همه چیز در حال کشف و روایت شدن است؛ خلاقیت می تواند جایگاه مهمی داشته باشد. نباید این موضوع را فراموش کرد که این مهم مانند دیگر محصولات ذهنی انسان باید آموزش داده و آموخته شود. برای درک بهتر این موضوع پیشنهاد می کنیم با مجله املاک داران همراه باشید و این یادداشت را تا انتها مطالعه کنید.

خلاق کیست و خلاقیت چیست؟

داشتن چشم‌اندازی نو و بدور از روش های مرسوم و سنتی را تفکر خلاقانه می گویند و قطعا کسی که این چنین دیدگاهی نسبت به موضوعات دارد یک انسان خلاق است.حتما در زندگی با افرادی روبه رو شده اید که همواره دارای ایده های تازه هستند. آنان معمولا نگاه جدید و متفاوتی به مسائل داشته و درصدد پیدا کردن راه‌حل‌های آسان برای مشکلات هستند. خلاقیت به معنی فکر کردن، بیرون از چارچوب‌های مرسوم است. چگونگی تفکر همراه با خلق آن می‌تواند به کسب‌وکارها و سازمان‌ها از جمله مشاوران املاک کمک کند تا سود بیشتری به دست آورند. این موضوع مهارتی است که هرکسی می‌تواند آن را پرورش یا رشد دهد. البته در نظر داشته باشید که فرصت‌های تفکر خلاقانه در موقعیت‌های کاری متفاوت هستند.

خلاقیت در فروش ملک

 

چگونه همواره پویا بیاندیشیم

چنین تفکری نیازمند پرورش و یادگیری است. هرچند عده‌ای هستند که به راحتی ایده‌های خلاقانه را مطرح می‌کنند؛ اما برای ایجاد تحول در حرفه خود، باید این روش را تمرین کنید. به چند نکته در ادامه اشاره می کنیم:

مطالعات متفرقه داشته باشید

اگر به حوزه فعالیت خود علاقه داشته باشید، غالبا حوزه مطالعاتی شما به آن جهت می رود. در مرحله اول، داشتن اطلاعات کامل در رشته فعالیت خود بسیار مهم است.

 

با خلاقیت بیشتر ملک بفروش

 

از تخیل کردن نترسید

شروع کنید یک یادداشت بدون موضوع بنویسید. این تمرینی است برای پرورش خیال و ذهن. هیچ نظم و ساختار خاصی برای نوشتن خود در نظر نگیرید. عموما چنین برخوردی با ذهنتان خیلی لذت بخش است و انتظار نداشته باشید از خودتان که یک متن منسجم تولید کنید.

با هنر هفتم مهربان باشید

سینما همواره محل مناقشه مغز و قلب است. همواره از این مناقشه روان انسان پالایش می شود. تماشای فیلم باعث می شود ذهنتان به صورت عمومی در همه فعالیت های روزمره خلاق شود. البته ژانر فیلمی که می بینید و حس و حالتان هنگام فیلم دیدن نیز مهم است.

از مشورت کردن غافل نشوید

گفت و گو با افراد مختلف و شنیدن داستان‌های زندگی آنان سبب می‌شود تجربه جدیدی برای ذهن خود رقم بزنید. تعامل با دیگران، شما را از دیدگاه‌های مختلف مطلع می‌کند. شاید در همان لحظه‌، ایده‌ای جدید خلق شود. همچنین در معاشرت با تفکر نقادانه آشنا می‌شوید. اینکه آنان چگونه با مسائل مختلف رو‌به‌رو می‌شوند و چه راه هایی را برای هرچه سریع تر انجام دادن فعالیت انتخاب می کنند.

از زندگی خودتان شروع کنید

سبک زندگی سالم سبب می‌شود که سوخت مورد نیاز برای خلق ایده های ناب را تامین کنید. سلامت فکر، همواره در مسیر داشتن کالبدی سالم بوده است.

ملک رو خلاقانه پرزنت کن

 

انتقاد کنید و انتقاد پذیر باشید

برای موضوعی ایده های مختلف پیدا کنید و سپس خود ناقد ایده هاتان باشید ممکن است ایده های شما بسیار بد باشند اما در آن بین می توان 2 ایده را یافت که از دیگران جذاب تر هستند. اجازه دهید دیگران نیز در مورد موضوعات و ایده هاتان نظر بدهند، ممکن است در ابتدا ناراحت شوید اما با کمی تفکر می توانید به این نتیجه برسید که در نهایت آنها هستند که باید ایده هاتان را بپذیرند و اجرایی کنند.

مدیران خلاق اینگونه اند

تفکر خلاق نیازی است که هر سازمانی برای بقا و سودآوری دارد. مدیران بنگاه‌های املاک مانند دیگر سازمان‌ها، دچار مسائل و مشکلات متنوعی می‌شوند. از این رو یک مدیر خلاق باید علاوه بر تدوین استراتژی و نوآوری در روند کاری به دنبال مسیری برای بهره برداری بیشتر باشد. یک مدیر آژانس‌ املاک دارای ویژگی‌های تفکر خلاق این گونه است: برای برون‌رفت از هر نوع چالشی، به چاره‌ای پربازده می‌اندیشد. درنتیجه بنگاه املاک آن‌ها به لحاظ کارکردی و ساختاری با رقبا بسیار تفاوت پیدا می‌کند. درنهایت ایجاد تمایز در آژانس املاک در مرحله نخست باید درخود سازمان انجام بگیرد. تفکر خلاقانه مدیر در پیشرفت بنگاه اینگونه تاثیر می گذارد که بازدهی در همه امور بالا است.

نوآوری در املاک

خلاقیت در امور شغلی و حرفه کسب و کار راندمان کار را افزایش می دهد و باید در نظر داشت که نوآوری به خلاقیتی گفته می شود که مانند آن نیز یافت نشود. روابطی که در محیط کار یک مدیر خلاق و نوآور دارد، بسیار صمیمی است. کارمندان در این فضای کاری به دنبال تشریک مساعی و همفکری هستند.

نتیجه گیری

برای داشتن یک زندگی پویا و به دور از روزمرگی باید همواره خلاق بود. این اُبژه به ذهنتان کمک می کند تا از تکرار بپرهیزید و علاوه بر آن ایده هاتان خریدار داشته باشد. اولین نوآوری انسان در طول تاریخ کشف آتش بود و تا به امروز نمونه همتای آن یافت نشده است. سعی کنید ذهن خود را به سمت موضوعاتی سوق دهید که مانند آتش آژانس املاکتان را روشن کند و هیچ رقیبی قدرت ایده پردازی با شما را نداشته باشد.