وبینار مشاوران املاک موفق

معرفی وبینار مشاوران املاک موفق

در وبینار عوامل موفقیت مشاورین املاک با تدریس مهندس علی حیدری به بررسی عواملی پرداخته می شود که به گسترش کسب و کار مشاوره املاک و افزایش درآمد در این شغل می انجامند. می توان گفت شغل مشاوره املاک بین رشته ای بوده و کسی که می خواهد در این کار پیشرفت کند، باید از رشته های مربوط به آن آگاهی کافی به دست بیاورد.

با برگزاری وبینار رایگان (عوامل موفقیت مشاورین املاک) سعی داشته کرده ایم که فرصت مناسب و بسیار خوبی را برای مشاورین املاک فراهم کنیم، تا هم کسب دانش مشاوره املاک در این صنف جا بیفتد، و هم اینکه ترفندهای بازاریابی و کسب درآمد در این شغل بیشتر مطرح شوند. مشاوره املاک شغلی است که کمتر کسی با کسب آگاهی به آن ورود می کند، و همین امر باعث ایجاد مشکلات و دردسرهایی برای مشاوران املاک می شود.

همچنین تغییر و گسترش بیشتر کسب و کارها همگام با پیشرفت فضای مجازی، باعث شده تا بعضی از افراد از قافله عقب بمانند. شغل مشاوره املاک نیز از این قاعده مستثنی نیست و افراد باید با این سرعت همراه شوند تا از بقیه همکاران و رقبای خود عقب نمانند. در این وبینار به یکی از مهمترین و موثرترین موارد در رشد کسب و کار و افزایش درآمد، یعنی استراتژی درست در تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ نیز پرداخته خواهد شد.

با شرکت در وبینار مشاوران املاک موفق می توانید با ترفندهای مدیریتی مشاوره املاک و تاثیر دیجیتال مارکتینگ بر آن آشنایی یابید.